Minat???

Assalamualaikum semua,,


Pasti menjadi tanda tanyakan apakah minat saya. Jadinya pada hari ini saya ingin menceritakan minat saya semuanya pada semua. Baik mari kita mulakan. Pastikan semua concentrate tau mendengar penerangan saya nanti, Jangan ketinggalan sebab diakhir nanti saya akan tanya pada semua apakah minat saya. Soalan bonus tu. Kalau tak boleh jawab tak boleh keluar daripada site saya ni tau.

Firstly, saya suka sangat pada rancangan AXN dan DIVA di siaran ASTRO. Apakah penyebabnya. Sebabnya siaran di 103 menyakitkan hati, so saya tak mahu dah lihat scene macam tu. Boleh sakit jantung you know. Lebih baik saya tonton scene tembak-menembak atau bunuh-membunuh daripada scene rampas kekasih orang,tunang orang dan suami orang. Adakah anda mahu menjadi orang ketiga dalam sebuah perhubungan?? Pastinya tidakkan. Jadinya daripada merasa sakit even cuma scene dalam drama sahaja saya tak rela. Im sorry. Rasanya terlalu sakit. Pedih sekali.

Kedua, saya amat meminati joint group kereta sebabnya pasti akan ada event bersama mereka. Even program tu jarang-jarang ada tapi pasti akan ada program dalam setahun tu. Sebab akan ada sehari tu mereka akan design kereta mereka cantik-cantik dan mereka akan showkan pada semua. Dan selalunya kalau program kereta ni akan disertai oleh semua ahli group kereta tersebut satu Malaysia. Jadinya kita boleh berkenalan dengan group kereta daripada negeri lain. Dapatlah tambah kawan macam tu kan.

Seterusnya, drama dan movie korea pasti menjadi gilaan ramai gadis di Malaysia. Huhuhu.Yang diingati sampai ke saat ini ialah Full House, City Hunter dan Descendants of The Sun. That all my fovourite movie. Takdela banyak macam orang lain. Cerita pon biasa-biasa ja. Bukan gempak macam orang lain. Betul tak. Tiap movie tersebut ada kisah tersendiri yang menyebabkan saya minat. Berbeza daripada movie yang lain.

Maybe tu je buat masa ni. Thanks sebab sudi baca.

Comments

Popular posts from this blog

Suluk

Bukan Kerana Aku Tak Cinta

Kisah Minyak Beku Batu Pahat